RSS

Shalisa van der Laan

08 Jul

shalisa

Naam: Shalisa

Woonplaats: Wognum

Leeftijd: 15

Liedje: Million Lights

shalisa1shalisa2

Naam: Shalisa
Geboortedatum: 19-12-1999
Woonplaats: Wognum

Waarom doe je mee aan het Junior Songfestival?
Ik ben heel blij dat ik bij de finalisten zit en ik vind het supercool om met mijn eigen geschreven liedje met producers te werken en het nummer mag laten horen aan heel Nederland. Ik doe niets liever dan optreden en het JSF maakt dat mogelijk!

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival ooit?
Mijn favoriete finalist van het JSF is Julia uit 2014, omdat Julia ook piano speelt en een heel tof nummer heeft geschreven.

Met wie woon jij in huis?
Mijn ouders zijn gescheiden. Ik woon bij mijn moeder (Norma). We wonen met z’n drieën: m’n moeder, haar vriend Dennis en ik. Ook heb ik 2 goudvissen :) Als ik bij m’n vader (Ruud) ben, zijn we met z’n vijven: mijn vader, de vriendin van mijn vader Jolita, mijn stiefbroer Jesse, m’n halfzusje Yuna en ik. Bij m’n vader hebben we een parkiet🙂

Hoe ziet jouw ideale weekend eruit?
Zaterdag een hele actieve dag. Muzikaal of als het lekker weer is waterskiën, ‘s avonds naar een feestje om lekker te kunnen dansen en op zondag lekker niks doen!

Wat zou je doen met een miljoen?
Als ik een miljoen zou krijgen zou ik het in mijn spaarpot stoppen, zodat ik nog meer kan sparen. Ook geef ik wat leuke cadeautjes aan mijn vrienden en familie en aan het goede doel!

Wat zou je willen worden als je niet kon zingen?
Ik vind het heel erg leuk om naar concerten te gaan en als ik zelf niet kon zingen zou ik wel manager van een artiest willen zijn of concerten organiseren!

Wie zou jij voor een dag willen zijn en waarom?
Ik zou wel voor een dag Katy Perry of Beyoncé willen zijn, om te voelen hoe het is om wereldberoemd te zijn en op supergrote podia op te treden!

Als jij in een serie zou mogen spelen, in welke zou je dat dan willen? En wat voor een rol?
Als ik in een serie zou mogen spelen zou ik in een Amerikaanse serie willen spelen, zoals Glee, een rol als zangeres! In een Nederlandse serie zou ik in Spangas willen spelen!

Wat zou je doen als je voor een dag onzichtbaar zou kunnen zijn?
Als ik een dag onzichtbaar zou zijn, zou ik de hele dag stiekem de snoeptrommel leegeten en gekke dingen uithalen op school.

Wie van de finalisten vind jij het schattigst?
Nohr.

shalisashalisa1shalisa2

http://web.avrotros.nl/juniorsongfestival/

 
Leave a comment

Posted by on July 8, 2015 in 2015 Shalisa

 

Leave a Reply

 
