RSS

Nohr de Vos

08 Jul

nohr

Naam: Nohr

Woonplaats: Boxtel

Leeftijd: 12

Liedje: Ik Ben Mezelf

nohr1nohr2

Naam: Nohr
Geboortedatum: 26-01-2003
Woonplaats: Boxtel

Waarom doe je mee aan het Junior Songfestival?
Ik doe mee aan het JSF, omdat ik het heel erg leuk vind om te zingen. Ik wilde altijd al aan het JSF mee doen, maar het kwam er tot nu toe niet van om auditie te doen. Het leek me altijd heel erg leuk om dit mee te maken.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival ooit?
Mijn favoriete finalist van het Junior Songfestival ooit is Rachel uit 2011, omdat ik toen voor t eerst het JSF helemaal vanaf het begin tot het einde heb gevolgd. En ik vond haar liedje echt superleuk.

Met wie woon jij in een huis?
Ik woon in huis met mijn vader, moeder en onze kat Liffey.

Hoe ziet jouw ideale weekend eruit?
Mijn ideale weekend heeft vooral allebei de dagen lekker veel zon. Op zaterdag buiten zwemmen en lol maken met mijn beste vriendinnen. En op zondag in het zonnetje in de tuin liggen lezen met een heerlijke zelfgemaakte smoothie erbij. Niet te warm weer, maar gewoon heel lekker zonnig.

Wat zou je doen met een miljoen?
Ik denk dat ik een leuke boerderij zou kopen en nog een paard erbij voor mij en mijn ouders. Ik zou ook veel geld aan goede doelen geven.

Wat zou je willen worden als je niet kon zingen?
Ik wil in ieder geval iets met dans gaan doen, dus ik zou gewoon heel veel gaan dansen.

Wie zou jij voor een dag willen zijn en waarom?
Ik zou eigenlijk niet iemand anders willen zijn, mezelf zijn vind ik eigenlijk wel helemaal oké.

Als jij in een serie zou mogen spelen, in welke zou je dat dan willen? En wat voor een rol?
Ik zou wel in Brugklas of Spangas willen spelen, omdat dat hele leuke series zijn. En ik denk dat ik dan een rol zou willen spelen die heel stoer is, maar ook wel erg lief. Iemand die wel goed voor zichzelf op kan komen. Eigenlijk zou ik elke rol wel leuk vinden om te spelen!

Wat zou je doen als je voor een dag onzichtbaar zou kunnen zijn?
Ik zou heel veel mensen laten schrikken, gewoon omdat dat wel heel erg grappig is. Ik zou heel veel grapjes uithalen.

Wie van de finalisten vind jij het gekst/grappigst?
Katrina.

nohrnohr1

http://web.avrotros.nl/juniorsongfestival/

 
Leave a comment

Posted by on July 8, 2015 in 2015 Nohr

 

Leave a Reply

 
