RSS

Myrthe Hendrix

08 Jul

myrthe

Naam: Myrthe

Woonplaats: Oirschot

Leeftijd: 13

Liedje: Kinderen Van De Zon

myrthe2myrthe1

Naam: Myrthe
Geboortedata: 04-01-2002
Woonplaats: Oirschot

Waarom doe je mee aan het Junior Songfestival?
Ik zing al heel mijn leven en het is mijn grootste passie. Daarnaast leek het me super cool om eens een keer iets op tv te mogen doen.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival ooit?
Ik heb er meerdere, omdat ik er o.a. een aantal ken vanuit de musicals waarin ik heb gespeeld. Mijn favorieten zijn: Eva N. uit 2009, Polle uit 2011, Roan uit 2013, Mylene en Rosanne uit 2013 en Sarah & Julia uit 2013.

Met wie woon jij in huis?
Ik woon samen met vader, moeder, zus (Sophie) en onze lieve hond Jill.

Hoe ziet jouw ideale weekend eruit?
Mijn ideale weekend bestaat uit leuke dingen doen en lekker chillen. Op zaterdag moet ik meestal hockeyen. Verder vind ik het leuk om een dagje te shoppen of lekker niks doen op de bank.

Wat zou je doen met een miljoen?
Ik zou een mooie reis willen maken, een deel sparen voor later en ook een goed doel gaan steunen. Verder zou ik een grote villa willen kopen in het buitenland en zou daar met mijn hele familie naar toe willen gaan.

Wat zou je willen worden als je niet kon zingen?
Als ik niet kon zingen lijkt actrice mij wel iets🙂

Wie zou jij voor een dag willen zijn en waarom?
Ariana Grande. Ik zou wel eens willen weten hoe het leven van een wereldster eruit ziet. Uiteraard zou ik ’s avonds een groot concert willen geven.

Als jij in een serie zou mogen spelen, in welke zou je dat dan willen? En wat voor een rol?
Ik zou wel een keer Fenna uit Moordvrouw willen spelen.

Wat zou je doen als je voor een dag onzichtbaar zou kunnen zijn?
Verstoppertje spelen🙂

Wie van de finalisten vind jij het
stoerst?
Eliyha.

myrthe1myrthemyrthe met katrinamyrthe2

http://web.avrotros.nl/juniorsongfestival/

 
Leave a comment

Posted by on July 8, 2015 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
