RSS

Katrina

08 Jul

katrina

Naam: Katrina

Woonplaats: Zaandam

Leeftijd: 14

Liedje: Dit Is Pas Het Begin

katrina1katrina2

Naam: Katrina
Geboortedatum: 12-03-2001
Woonplaats: Zaandam

Waarom doe je mee aan het Junior Songfestival?
Het lijkt mij heel cool om Nederland te vertegenwoordigen, omdat ik zingen gewoon heel erg leuk vind en omdat het een leuke ervaring is.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival ooit?
Kim uit 2013.

Met wie woon jij in huis?
Ik woon samen met mijn moeder, vader, zusje en 2 konijntjes Maxy en Geordy.

Hoe ziet jouw ideale weekend eruit?
Het zou wel heel cool zijn als ik elk weekend kon optreden en in de avond fastfood kon eten.

Wat zou je doen met een miljoen?
Mensen helpen in de Filipijnen, omdat ik vind dat de mensen daar het net zo goed moeten hebben als de mensen in Nederland. Natuurlijk is dit niet alleen in de Filipijnen, maar omdat ik zelf ook Filipijns ben voel ik een connectie met de mensen daar.

Wat zou je willen worden als je niet kon zingen?
Ik zou heel graag dokter willen worden.

Wie zou jij voor een dag willen zijn en waarom?
Ik zou voor een dag Ariana Grande willen zijn, omdat ik heel graag zo’n stem zou willen hebben zoals zij en het zou wel heel cool zijn als ik dat een dag kon meemaken.

Als jij in een serie zou mogen spelen, in welke zou je dat dan willen? En wat voor een rol?
Ik zou het wel leuk vinden om in de serie Victorious te spelen en ik zou dan wel Cat willen spelen, omdat ze zo’n leuke persoonlijkheid heeft.

Wat zou je doen als je voor een dag onzichtbaar zou kunnen zijn?
Dan zou ik al het lekkere eten van iedereen opeten, niemand ziet het toch🙂

Wie van de finalisten vind jij het liefst/meest behulpzaam?
Shalisa.

katrinakatrina met shalisa en myrthekatrina1

http://web.avrotros.nl/juniorsongfestival/

 
Leave a comment

Posted by on July 8, 2015 in 2015 Katrina

 

Leave a Reply

 
