RSS

Eliyha Altena

08 Jul

eliyha

Naam: Eliyha

Woonplaats: Almere

Leeftijd: 13

Liedje: Like Everyone Else

eliyha1eliyha2

Naam: Eliyha
Geboortedatum: 19-02-2002
Woonplaats: Almere

Waarom doe je mee aan het Junior Songfestival?
Omdat ik het een super ervaring vind en het leuk is om mee te doen. Ik hou van zingen en optreden.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival ooit?
Heb ik niet echt, maar als ik moet kiezen: Julia uit 2014.

Met wie woon jij in huis?
Met mijn moeder. Dat is leuk, omdat we altijd chille dingen doen.

Hoe ziet jouw ideale weekend eruit?
Gamen en op zondag bordspellen doen en gamen met mijn familie. Of heerlijk naar een pretpark of een dagje weg naar het strand.

Wat zou je doen met een miljoen?
Een nieuw huis voor ons kopen, zodat mijn moeder niet meer zo hard hoeft te werken. En heerlijk op vakantie gaan naar een mooi land met lekker eten en witte stranden. Ook wil ik dan een auto voor ons kopen en natuurlijk mijn rijbewijs halen zodra ik 18 jaar ben. Verder een heel groot feest geven voor mijn familie en al mijn vrienden die er altijd voor me zijn.

Wat zou je willen worden als je niet kon zingen?
Acteur.

Wie zou jij voor een dag willen zijn en waarom?
Johnny Depp, omdat hij altijd in films acteert waar ik ook echt van hou. Ik vind hem echt een topacteur, hij leeft zich echt helemaal in zijn rol in!!

Als jij in een serie zou mogen spelen, in welke zou je dat dan willen? En wat voor een rol?
Goede Tijden Slechte Tijden, Brugklas en Spangas. Ik zou dan de rol van een puber wil spelen hihi, want daar kan ik me helemaal in uitleven.

Wat zou je doen als je voor een dag onzichtbaar zou kunnen zijn?
Dan zou ik niet naar school gaan en lekker chillen en allemaal pranks uithalen bij mijn moeder en opa en oma.

Wie van de finalisten vind jij het meest romantisch?
Luna.

eliyhaeliyha met nohr en floreeliyha1

http://web.avrotros.nl/juniorsongfestival/

 
Leave a comment

Posted by on July 8, 2015 in 2015 Eliyha

 

Leave a Reply

 
