RSS

Daniël

08 Jul

daniel

Naam: Daniël

Woonplaats: Amsterdam

Leeftijd: 14

Liedje: Special

daniel1daniel3

Naam: Daniël
Geboortedatum: 21-11-2000
Woonplaats: AmsterdamWaarom doe je mee aan het Junior Songfestival?
Zingen is voor mij een manier om mijn verhaal te vertellen. Ik wil een groter publiek bereiken!Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival ooit?
Ik vind dat Suze uit 2014 met haar vrolijkheid heel erg bij haar liedje past.

Met wie woon jij in huis?
Ik woon met mijn ouders.

Hoe ziet jouw ideale weekend eruit?
Mijn ideale weekend is met mijn vrienden op de bank naar een leuke film kijken en samen lachen!

Wat zou je doen met een miljoen?
Ik zou een groot deel aan verschillende doelen geven, vooral voor kinderen. De rest zou ik gebruiken om te reizen en te zingen!

Wat zou je willen worden als je niet kon zingen?
Ik zou dolgraag acteur willen worden!

Wie zou jij voor een dag willen zijn en waarom?
Ik wil wel een keer een pinguïn zijn, omdat ik ben benieuwd ben hoe de Noordpool door de ogen van een pinguïn eruit ziet.

Als jij in een serie zou mogen spelen, in welke zou je dat dan willen? En wat voor een rol?
Het lijkt me heel gaaf om een FBI-agent in de serie Missing Without a Trace te spelen.

Wat zou je doen als je voor een dag onzichtbaar zou kunnen zijn?
Mensen (proberen) te laten schrikken!

Wie van de finalisten vind jij het meest enthousiast?
Guusje.

danielDaniël met Eliyha en Katrinadaniel1

http://web.avrotros.nl/juniorsongfestival/

 
Leave a comment

Posted by on July 8, 2015 in 2015 Daniël

 

Leave a Reply

 
