RSS

Door naar de finale audities

15 Mar

Op 14 maart was de eerste auditiedag. Deze kinderen zijn door naar de finale auditie:

Guusje  uit Noordwijkerhout met Let’s Talk About Peace

basBas uit Onderdendam met Een Betere Wereld

nieloefaarNieloefaar uit Purmerend met Come On

lunaindiafloreesmee4Life (Esmee, India, Luna en Flore) uit Oostzaan met Singing Lead

Jelke uit Maastricht met Ik Denk Aan Jou

Kelly en Liquenda uit Hilversum met Ik Weet Niet Wat Het Is

jairJair uit Amsterdam met Vlinders In M’n Buik

elaineElaine uit Weesp met Home Alone

Sabien uit Westerhoven met Little Girl

Maria Teresa en Ishfara uit Arnhem met Gone (Spread Your Wings)

myrtheMyrthe uit Oirschot met Kinderen Van De Zon

Jasmijn uit Soest met Gewoon Ik

Jazz uit Uden met Je Bent Goed Zoals Je Bent

————————————————————————————————————–

Op zaterdag 21 maart was de tweede auditiedag. Deze kinderen zijn door naar de finale auditie:

alexandraAlexandra met Don’t bully me
Amy met Dit is wat ik wil!
carlottaCarlotta & Lilly met Ik blijf bij jou
Daniel V. met Special
eliyhaEliyha met Like everyone else
isabelsterreluciaIsabel, Sterre & Lucia met Start
Joy met Later als ik groot ben
June met MBF
Katrina met Dit is pas het begin
melissa en noaMelissa & Noa met Nobody’s perfect
ninaNina & Nina met Choices
Noa met Dat ik van je hou (Wat ik wil zeggen)
nohrNohr met Ik ben mezelf
Romy D. met Drummer in mijn band
Shalisa met Million Lights

 
Leave a comment

Posted by on March 15, 2015 in 2015

 

Leave a Reply

 
