RSS

Audities 2015

09 Mar

Deze kinderen mogen dit jaar auditie komen doen voor het junior songfestival:

alexandraAlexandra uit Landgraaf met Don’t Bully Me

Alicia  uit Kerkrade met Live The Life You Love

Amy uit Sijbekarspel met Dit Is Wat Ik Wil!

basBas uit Onderdendam met Een Betere Wereld

baukemerithBauke en Merith uit Leiden met We Are The Future

baukeBauke uit Leiden met We Are The Future

Bradley uit Goirle met Be Overcame

carlottaCarlotta en Lily uit Amsterdam met Ik Blijf Bij Jou

Cristina en Sharon uit Zaandam met Bestfriend Lover

Daniel uit Amsterdam met Special

Desteny Sage uit Ridderkerk met Bezoekuur In De Hemel

Dilara uit Amersfoort met Weer Naar School

elaineElaine uit Weesp met Home Alone

eliyhaEliyha uit Almere met Like Everyone Else

Emma uit Maassluis met Best Friends

esmeeindialunafloreEsmee, India, Luna en Flore uit Oostzaan met Singing Lead

Fleur uit Berkel en Rodenrijs met Gewoon Vrienden

Fleur en Melissa uit Den Haag met 24/7 Online

genisGenis uit Diemen met Muziek In Mijn Hoofd

Guusje  uit Noordwijkerhout met Let’s Talk About Peace

Isis uit Nieuwkoop met Mezelf Zijn

Jahlyssia uit Hoogeveen met In love

jairJair uit Amsterdam met All Of Me

Jasmijn uit Soest met Gewoon Ik & Als Ik Jou Zie

Jazz uit Uden met Je Bent Goed Zoals Je Bent

Jelke uit Maastricht met Ik Denk Aan Jou

Jenthe uit Boxtel met Wie Ik Ben

Joy uit Monster met Later Als Ik Groot Ben

Julian uit Assen met Gebroken Hart

Julie uit Amsterdam met Zo Ver Weg

June uit Zoetermeer met MBF

katrinaKatrina uit Zaandam met Dit Is Pas Het Begin

Kelly en Liquenda uit Hilversum met Ik Weet Niet Wat Het Is

kymoraKymora uit Amsterdam met Ik Wil Mezelf Zijn

Laura uit Huizen met My Music

Lieke uit Zeist met Sunny Day

lindsayLindsay uit Landgraaf met Durf!

Lois uit Den Haag met Al Is Het Een Keer

Luna en Romee uit Enschede met Celebrities

Macy, Diamarie, Daviana en Yonathan uit  Utrecht met It’s Party Time

Maria Teresa en Ishfara uit Arnhem met Gone (Spread Your Wings)

melissa en noaMelissa en Noa uit Nieuw Vennep met Nobody’s Perfect

Milad uit Haarlem met Oh Babe

Mireya uit Beuningen met Horizon

myrtheMyrthe uit Oirschot met Kinderen Van De Zon

Nathalie uit Schiedam met Vrede

nieloefaarNieloefaar uit Purmerend met Come On

ninaNina en Nina uit Helmond met Choices

Noa uit Utrecht met Dat Ik Van Je Hou

nohrNohr uit Boxtel met Ik Ben Mezelf

Romy uit IJsselstein met Drummer In Mijn Band

Romy uit Rotterdam met You Make Me Fly

Roos uit Hilversum met Summer Feelings

Sabien uit Westerhoven met Little Girl

Sander uit Drachten met Hopeloos Verliefd

shania en scarlettScarlett en Shania uit Amsterdam met I Am Who I Am

Shalisa uit Wognum met Million Lights

Sharieke uit Wijdenes met Celebrity

sterreluciaisabelSterre, Lucia en Isabel uit Zutphen met Start

Tim uit Haarlem met FOREVER

 
Leave a comment

Posted by on March 9, 2015 in 2015

 

Leave a Reply

 
