RSS

Julia van Bergen

26 Apr

julia13843560363_d3aef2b71d_b13843560553_62a66fa2db_b13843542275_6b9ac4ab2f_b13843913504_046dd1a0e0_b

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/

14164398787_be789b5778_b

Naam: Julia
Geboortedatum: 17-09-1999
Woonplaats: Zeewolde

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?
Omdat het mij een hele leuke ervaring lijkt en je er super veel kan leren. Het is ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te worden met kinderen die net zoveel van zingen houden als ik.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival ooit?
Ralf, omdat hij tap en zang combineerde en dat vind ik leuk. Hij heeft gewoon super veel talent en dat is ook wel gebleken toen hij het Eurovisie Songfestival won natuurlijk.

Welke zanger/zangeres vind jij heel erg goed?
John Legend, Miss Montreal en Douwe Bob, omdat zij singer-songwriters zijn. Dat vind ik erg leuk omdat ik zelf mijn muziek schrijf met de piano. Zij inspireren mij ook vaak. Verder vind ik Sam Smith ook echt super tof! En van de liedjes van Cody Simpson word ik heel vrolijk, vooral in de zomer!

Welke beroemdheid zou je voor één dag willen zijn?
Beyoncé, omdat ze gewoon heel mooi is, goed kan dansen en waanzinnig goed kan zingen. Ze lijkt me ook erg aardig. Haar leven lijkt perfect.

Wat is je lievelingseten?
Wraps, Sushi, Tapas en speklapjes met gekookte aardappels en bietjes.

Wat is je favoriete tv-serie?
Goede Tijden, Slechte TijdenThe MentalistCastle en Moordvrouw. Op een gezellig vrijdag- of zaterdagavond met familie of vrienden kijk ik graag naar: Alles Mag Op VrijdagDe Jongens Tegen De Meisjes en Zaterdagavond JURK!.

Wat zou je doen met een miljoen?
Ik denk dat ik wel een groot gedeelte op mijn spaarrekening zou zetten voor mijn studie later en om er leuke dingen van te kopen. Maar vroeger riep ik altijd dat als ik geld zou winnen, dat ik een groot deel aan arme kinderen zou geven. Toch lijkt het me erg moeilijk om dat dan te beslissen en hoeveel ze dan zouden krijgen. Ik zou in ieder geval wel een gedeelte aan een goed doel geven. Misschien zou ik ook wel op vakantie naar Ibiza gaan!

Wat zou je nog willen leren?
Acteren en gitaarspelen lijkt me super leuk om te leren. Ik zou ook wel willen leren voetballen, want ik vind het met gym altijd leuk om te doen, maar ik ben er eigenlijk helemaal niet goed in.

http://avro.nl/juniorsongfestival/

julia

 
Leave a comment

Posted by on April 26, 2014 in 2014 Julia

 

Leave a Reply

 
