RSS

Chelsea Hegener

26 Apr

chelsea13843550285_ece0e84de3_b13843911554_f0a8d409f9_b13843882104_346f04b909_b13843543825_88f2f6a94a_b13534050295_29632eeddf_b

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/

14347550711_8fcfdfe5f2_b

Naam: Chelsea
Geboortedatum: 02-08-2001
Woonplaats: Badhoevedorp

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?
Ik vind het leuk om mee te doen aan het AVRO Junior Songfestival omdat ik graag zing en omdat ik met mijn liedje mijn gevoel wil overbrengen.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival ooit?
Ik vond Rachel met ‘Teenager’ helemaal te gek. Vorig jaar vond ik Sarah en Julia, Mylène en Rosanne en Kim ook super. Het is lastig kiezen, want eigenlijk zijn alle finalisten erg goed!

Welke zanger/zangeres vind jij heel erg goed?
Anouk vind ik de allerbeste zangeres. Ik vind haar muziek te gek en ze heeft een heel eigen geluid. Ik vind het leuk om haar nummer mee te zingen en ik was helemaal blij toen we naar haar concert in het Ziggo Dome gingen. Ze kan zo mooi live zingen en ze is ook nog eens heel grappig.

Welke beroemdheid zou je voor één dag willen zijn?
Als ik iemand voor één dag zou mogen zijn, dan zou dat Miley Cyrus zijn. Ze kan goed acteren en goed zingen. Ze is ook een beetje vreemd, maar dat vind ik wel leuk aan haar. Ik heb mijn hamster naar haar vernoemd.

Wat is je lievelingseten?
Ik hou heel erg van Italiaans eten. Mijn favoriete gerecht is Spagetti Bolognaise. Ik ben ook dol op italiaanse ijsjes!

Wat is je favoriete tv-serie?
Ik kijk graag naar Gravity Falls. Hierin vind ik Mabel met haar varkentje heel leuk.Sam & Cat kijk ik ook altijd. Ik vind Ariana Grande te gek en ze kan ook nog eens super goed zingen!

Wat zou je doen met een miljoen?
Met een miljoen zou ik eerst wat leuke dingen gaan doen. Ik zou bijvoorbeeld met een paar vriendinnen naar New York vliegen. Daarna zou ik naar Spanje vliegen om daar een paar honden te adopteren bij de stichting ACE. Daar komt mijn lieve hond Dunya ook vandaan. Ik zou ook mijn slaapkamer verbouwen tot een professionele en geluidsdichte muziekstudio. Van het geld wat dan nog over is zou ik een deel voor later bewaren en een deel geven aan een goed doel zoals ACE en Cordaid.

Wat zou je nog meer willen leren?
Ik zou nog wel willen leren voetballen in de spits, dat lijkt me echt heel vet. Ik zou ook wel net zo goed willen leren dansen als Mylène en Rosanne.

http://avro.nl/juniorsongfestival/

chelsea

 
Leave a comment

Posted by on April 26, 2014 in 2014 Chelsea

 

Leave a Reply

 
