RSS

Anique Kamerik & Anne Loos

26 Apr

anique anne13843554855_b1194e88e6_b13843915534_7ef3b20e19_b13843555035_7567ffdb09_b13843554615_97d62478a6_b13843919044_e0bec39254_b

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/

14349308522_b1544481b4_b

Namen: Anne en Anique
Geboortedata: Anne: 21-09-2000 Anique: 09-04-2000
Woonplaats: Anne: Wadway/Spanbroek Anique: Spanbroek

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?
Anne: Anique en ik zingen al heel lang samen. We hebben samen veel liedjes gezongen en veel optredens gegeven. Op een gegeven moment vonden wij dat het tijd was om een nieuwe en grotere stap te zetten, dus besloten we ons op te geven voor het Junior Songfestival. We hadden nooit gedacht dat we zo ver zouden komen. We vinden het te gek dat we dit mogen meemaken en hopelijk is dit avontuur nog lang niet voorbij!
Anique: Het leek me super om een videoclip op te nemen en om andere leuke dingen mee te maken samen met Anne. We wilden graag een stap verder gaan dan optreden voor een klein publiek. Het leek ons een uitdaging om mee te doen aan het Junior Songfestival, en nu zijn we finalisten!

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival ooit?

Anne: Alessandro en Mainstreet, omdat ze super knap zijn en hun liedjes waren erg leuk!
Anique: Mainstreet, omdat ze leuke liedjes hebben en ook nog eens heel ver zijn gekomen na het Junior Songfestival.

Welke zanger/zangeres vind jij heel erg goed?
Anne: Ik ben helemaal fan van Sensicane, dat is een rapper die heel leuke liedjes maakt met mooie teksten. In zijn liedjes worden gevoelens beschreven die voor mij herkenbaar zijn. Rihanna en Jay-Z vind ik ook heel goed!
Anique: Beyoncé. Zij heeft een powerstem, ze is mooi, ze kan goed dansen en ik hou van haar stem.

Welke beroemdheid zou je voor één dag willen zijn?
Anne: Jay-Z, omdat ik heel graag wil kunnen rappen. Hij heeft ook een heel groot huis en veel geld. Een keer ervaren hoe het is om rijk te zijn lijkt me geen ramp toch?
Anique: Beyoncé. Ik zou wel eens op zo’n groot podium willen staan met veel fans.

Wat is je lievelingseten?
Anne: Lasagne uit een pakje van de supermarkt. De eerste keer dat ik dat at was bij Anique en wat was het lekker!
Anique: Lasagne uit een pakje! Sinds Anne dat bij mij kwam eten.

Wat is je favoriete tv-serie?
Goede Tijden, Slechte Tijden natuurlijk! Ik ben echt verslaafd, ik kijk elke avond. Als ik het een keer gemist heb ga ik het meteen terugkijken.
Anique: Goede Tijden ,Slechte Tijden. Ik zit altijd helemaal in het verhaal, ik ben ook verslaafd.

Wat zou je doen met een miljoen?
Anne: Ik zou een hele lange vakantie boeken (met Anique) op Ibiza, in de zon en bij de blauwe zee. Ook zou ik een cabaretshow maken met Anique met heel veel humor. Anique en ik zijn samen echt twee prutsers, gek doen is onze eigenschap.
Anique: Ik zou de wereld rondreizen en hier en daar een huis kopen, bijvoorbeeld midden in een tropisch regenwoud.

Wat zou je nog meer willen leren?
Anne: Ik zou heel graag willen leren rappen. Ik luister heel vaak naar rap. Een vriendin van me kan erg goed rappen, ik doe wel eens met haar mee maar ik kan het helemaal niet!
Anique: Beter met geld omgaan. Als ik wat krijg maak ik het op aan allerlei leuke hebbedingetjes.

14349308532_208e080492_b

 

http://avro.nl/juniorsongfestival/

anne anique

 
Leave a comment

Posted by on April 26, 2014 in 2014 Anique & Anne

 

Leave a Reply

 
