RSS

Tweede auditiedag

09 Apr

auditie2

Dit zijn de talenten die de tweede auditiedag hun liedje mochten laten horen.

alano

Alano – My live

amy

Amy – It’s cause of you

anique anne

Anique & Anne – Dromen

anne

Anne – Anders

beau

Beau – Mijn geheim / De wind

britt marlijn

Britt & Marlijn – Ready to go

defeat

Defeat –

ella bobby

Ella & Bobby – Hard to explain

enna

Enna – Popster

esmee

Esmee – I wanna be cool

floor noah

Floor & Noah – Als je zonder mij bent weggegaan

jelke

Jelke – De zee

julia

Julia – Around

kaylee

Kaylee – Mijn droom

kelly liquenda

Kelly & Liquenda – Dit is echte vriendschap

mai-lee

Mai-Lee – Girly Swirl

micheline

Micheline – Zon / Happy

mitchell

Mitchell – Als ik in je ogen kijk

nathalie

Nathalie – Party / Just for you

nieloefaar

Nieloefaar – Come on

noah

Noah – Klein zijn

roos

Roos – Ik heb een droom / Doe dit, doe dat

rosa

Rosa – Dit ben ik

sebastiaan

Sebastiaan – Samen

shalisa

Shalisa – Fantasie

suze

Suze – Hadidoe

tjardo

Tjardo – Met jouw

willemijn

Willemijn – Keer op keer

zoe

Zoë – Betoverd door jouw lach

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/fotos.aspx?set=72157643694444564

Door naar de finale auditie zijn:

Amy, Nathalie, Beau, Mai-Lee, Ella & Bobby, Nieloefaar, Kelly & Liquenda, Anique & Anne, Julia, Noah, Zoë, Shalisa, Suze, Sebastiaan, Anne.

 
Leave a comment

Posted by on April 9, 2014 in 2014

 

Leave a Reply

 
