RSS

Finale auditie

09 Apr

De volgende talenten zijn door naar de finale auditie.

Auditiedag1:

britt ashlynnBritt en Ashlynn met Good mood

chelseaChelsea met Waarom

dream came trueDream Came True: Christina, Brendely, Esmee en Rumeena met Dansen

dylanDylan met Saturdaynight love

fleurFleur – Fantasie

lunaLuna met Opa

maritMarit met Vriendschap

miracleMiracle: Mireya, Julia en Jorein met Dance and sing

tigoTigo met Geef me woorden

 

Auditiedag 2:

amyAmy met It’s cause of you

nathalieNathalie met Alleen voor jou

beauBeau met Mijn geheim / De wind

mai-leeMai-Lee met Girly Swirl

ella bobbyElla en Bobby met Hard to explain

nieloefaarNieloefaar met Come on

kelly liquendaKelly en Liquenda met Ik ben een meisje

anique anneAnique en Anne met Dromen

juliaJulia met Around

noahNoah met Klein zijn

zoeZoe met I can sing / Betoverd door je lach

shalisaShalisa met Fantasy

suzeSuze met Hadidoe

sebastiaanSebastiaan met Samen

anneAnne met Anders

 

Auditiedag 3

jasmijnJasmijn met Gewoon ik

davidDavid met Omhoog

melissaMelissa met Weekend

semSem met Jij bent mijn top 1

lenteLente met Everybody buiten

shania scarlettScarlett en Shania met I am who I am

alexandraAlexandra met Don’t bully me

joysi fabienneJoysi en Fabienne met Shake it up

 

 
Leave a comment

Posted by on April 9, 2014 in 2014

 

Leave a Reply

 
