RSS

Audities 2014

26 Mar

Binnenkort beginnen de audities voor het junior songfestival 2014. Dit zijn de kinderen die dit jaar auditie mogen komen doen.

Alano uit Willemsoord met My live

Alexandra uit Landgraaf met Don’t bully me

Amy uit Sijbekarspel met It’s cause of you

Anique en Anne uit Spanbroek met Dromen

Anne uit Oosterbeek met Anders

Annika uit Rotterdam met Greep laat me los

Ashlynn uit Spaubeek met Altijd

Beau uit Spaubeek met Mijn geheim / De wind

Bradley uit Goirle met Superster

Britt en Ashlynn uit Spaubeek met Good mood

Britt en Marlijn uit Rosmalen met Ready to go

Chelsea uit Badhoevedorp met Waarom

Christina, Brendely, Esmee en Rumeena uit Zaandam met Dansen

David uit Vleuten met Omhoog

Denise, Quinty en Heather uit Alphen aan den Rijn met Fashion

Dylan uit Zwijndrecht met Saturdaynight love

Ella en Bobby uit Hilversum met Hard to explain

Emre uit Haarlem met Jij bent

Enna uit Nijmegen met Popster

Esmee uit Amersfoort met I wanna be cool

Geena uit Wormer met Dilemma

Hugo uit Montfoort (Utrecht) met Weekend

Isa uit Tilburg met Efteling fan

Jasmijn uit Sassenheim met Oke!

Jasmijn uit Soest met Gewoon ik

Jason uit Amsterdam met Afscheid van groep 8

Jazz uit Amsterdam met Als de juffrouw weg is

Jelke uit Maastricht met De zee

Jenthe uit Boxtel met Mezelf

joysi en fabienneJoysi en Fabiënne uit Stompwijk met Shake it up

Julia uit Zeewolde met Around

June uit Zoetermeer met MBF My best friend

Kaylee uit Boxtel met Mijn droom

Kelly en Liquenda uit Hilversum met Dit is echte vriendschap

Kenji en Kira uit Tiel met Dag blijf uit mijn nacht

Lente uit Ten Boer met Everybody buiten

Lisa uit Zutphen met Be yourself

Lisanne, Anna, Eline, Ornella en Ayunda uit Almere met Beat in mij

Lotte uit Hoorn met Happy

Lotte uit Valkenburg met De verandering

Luca en Denise uit Stompwijk met Vlinders in mijn buik

Luca, Zoë, Quinty, Denise en Evy uit Stompwijk met Het ritme

Luna uit Enschede met Opa

Mai-Lee uit Druten met Girly Swirl

Marit uit Utrecht met Vriendschap

Melissa uit Den Haag met Weekend

Merel uit Enschede met Mijn dromen

Micheline uit Lanaken (België) met Zon / Happy

Mila uit Teteringen met This or that?

Mireya, Julia en Jorein uit Beuningen met Dance and sing

Mitchell uit Bovensmilde met Als ik in je ogen kijk

Nathalie uit Brasschaat met Party / Just for you

Nena uit Makkinga met Everybody knows my name

nieloefaarNieloefaar uit Purmerend met Come on

Nienke en Loes uit Zwolle met Music in my life

ninaNina uit Helmond met Ik wil muziek / Multi culti

Noa uit Almelo met Geen zin

Noah en Floor uit Zwolle met Als je zonder mij bent weggegaan

Noah uit Delft met Klein zijn

Roos uit Hilversum met Ik heb een droom / Doe dit, doe dat

Rosa uit Amsterdam met Dit ben ik

Sam uit Den Haag met Summer love

Samea uit Den Haag met De aarde huilt

shania en scarletScarlett en Shania uit Amsterdam met I am who I am

Sebastiaan uit Oosterbeek met Samen

Sem uit Utrecht met Jij bent mijn top 1

Serra Danae uit Amsterdam met Doe maar gek dan doe je gewoon

Shalisa uit Wognum met Fantasie

Sharon uit Almere met Feelings

Silke uit Balk met Refresh my life

Suze uit Pijnacker-Nootdorp met Hadidoe

Tiamo uit Tilburg met Boom Boom

Tigo uit Steenwijk met Geef me woorden

Tjardo uit Elst Gld. met Met jouw

Vivianne uit Duizel met On stage

Wietske uit Amsterdam met Zo verliefd

Willemijn uit Barchem met Keer op keer

zoeZoë uit Berkel-Enschot met Betoverd door jouw lach

 
Leave a comment

Posted by on March 26, 2014 in 2014

 

Leave a Reply

 
