RSS

Roan Pronk

17 May

roan

Naam: Roan

Liedje: Dromen

Woonplaats: Voorburg

Geboortedatum: 11 januari 2001

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?

Omdat ik het echt super vind om te zingen en ik het geweldig vind als al die mensen zo naar je luisteren en dat ik ze dan kan vermaken.

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?

Mijn hobby’s zijn piano spelen, zingen en dansen. In het weekend spreek ik vaak af met mijn vrienden en rust uit. Of ik spreek en zing TV series in voor Nickelodeon.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?

Ik vind Lisa, Amy en Shelly super leuk.

Wie is jouw grootste fan?

Mijn familie, vrienden en de kinderen uit mijn klas van de balletacademie zijn mijn grootste fans.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat de vervelendste?

Ik vind een ei bakken heel leuk, maar schoonmaken en opruimen vind ik heel vervelend.

Heb je een verslaving of gekke gewoonte?

Niet dat ik weet.

roann

roan1roan3roan2roan

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/fotos.aspx?set=72157634065284941

 
Leave a comment

Posted by on May 17, 2013 in 2013 Roan

 

Leave a Reply

 
