RSS

Mylène & Rosanne Waalewijn

17 May

mylene rosanne

Naam: Mylène en Rosanne

Liedje: Spiegelbeeld

Woonplaats: Badhoevedorp

Geboortedatum: 12 februari 2000

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?

Allebei: Omdat we heel erg van zingen, dansen en optreden houden en omdat het ons heel erg leuk lijkt om samen met de producers ons liedje mooier, hipper, vlotter te maken en er nog meer leuke muziek achter te zetten. En om met de andere JSF kandidaten samen een nummer en een clip te maken en het lijkt ons heel erg leuk om mee te doen met het TV programma. En het lijkt ons leuk om met z’n allen allemaal leuke dingen te doen en veel plezier te maken!

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?

Allebei: Onze hobby’s zijn zingen, dansen, acteren, tennis, tafeltennis, voetballen, buiten spelen, tekenen. De weekenden zijn niet altijd hetzelfde. Op zaterdagochtend hebben we dansles en zangles. En soms moeten we optreden als we in een musical meedoen. En als we niets hebben, spreken we met vriendinnen af, maken we huiswerk, of gaan lekker thuis chillen of buiten spelen. Soms hebben we een feestje of gaan we tennissen.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?

Allebei: Cheyenne en Mayleen.

Wie is jouw grootste fan?

Mylène: Mijn grootste fans zijn natuurlijk mijn ouders maar ook Cheyenne. Zij is een vriendin die ik heb leren kennen tijdens de musical Joseph. Zij heeft samen met Mayleen ook al eens meegedaan met het JSF in 2009.

Rosanne: Mijn grootste fans zijn ook mijn ouders en Cheyenne. En natuurlijk mijn opa en mijn oma.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat de vervelendste?

Mylène:

Leukste klusje thuis: Eieren bakken, cake bakken, sla wassen (is lekker snel klaar).

Vervelendste klusje: kamer opruimen terwijl de troep niet van mij is. tafel afruimen, vaatwasser in/uitruimen.

Rosanne:

Leukste klusje thuis: appeltaart  bakken, eieren bakken, koekjes bakken.

Vervelendste klusje: kleding opruimen en ook de tafel afruimen en de vaatwasser in/uitruimen.

Heb je een verslaving of gekke gewoonte?

Allebei: Nee, wij zijn van onszelf al gek

mylenerosanne

mylenemylenerosanne4mylenerosanne5mylenerosanne3mylenerosanne1mylenerosannemylenerosanne2

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/fotos.aspx?set=72157634065284941

13

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/fotos.aspx?set=72157634704677934

 
4 Comments

Posted by on May 17, 2013 in 2013 Mylène & Rosanne

 

4 responses to “Mylène & Rosanne Waalewijn

  1. lisa

    October 6, 2013 at 1:46 pm

    vet coole meiden als ze n de finale staan ga ik zeker op ze stemmen ze imoeten gewoon winnen

     
  2. lisa

    October 6, 2013 at 1:47 pm

    ben je het met me eens? stem op mylene en rosanne ze zijn kei goed

     
  3. Bianca

    April 24, 2014 at 5:29 am

    ik ben echt MEGA fan van ze en ik hoop dat ze veel meer liedjes gaan maken

    I love hun

    Xx Eva

     
  4. Eva xD LOL

    April 24, 2014 at 5:32 am

    Mylene en Rosanne
    Mylene en Rosanne
    Mylene en Rosanne. Ik hou van jullie

     

Leave a Reply

 
