RSS

Mathilde van der Moezel

17 May

mathilde

Naam: Mathilde

Liedje: Wondergirl

Woonplaats: Amsterdam

Geboortedatum: 15 januari 1998

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?

Ik doe mee, omdat ik hou van optreden! Ik wil graag aan andere mensen mijn eigen liedje laten horen. Niet een cover, maar een lied dat ik zelf heb gemaakt. En dat vind ik zo leuk. In 2003 heeft mijn broer Marnix Emanuel ook meegedaan met het Junior Songfestival en toen vond ik dat zo leuk dat ik er nu ook aan mee wil doen!

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?

Hobby’s: zingen, gitaar, viool, dansen en tennissen.

In mijn weekend speel ik veel muziek, leer ik voor school en doe ik iets gezelligs!

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?

Mijn grote broer Marnix Emanuel met het nummer: het aller grootste hart.

Wie is jouw grootste fan?

Mijn familie en vrienden, maar ik zou het ontzettend leuk vinden als heel veel andere mensen mijn grootste fan zouden worden!

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat de vervelendste?

Leukste: mijn twee hondjes uitlaten.

Vervelendste: de tafel afruimen.

Heb je een verslaving of gekke gewoonte?

Nee, niet echt eigenlijk!

mathildee

mathildemathilde1mathilde3mathilde2

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/fotos.aspx?set=72157634065284941

1719

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/fotos.aspx?set=72157634704677934

 
Leave a comment

Posted by on May 17, 2013 in 2013 Mathilde

 

Leave a Reply

 
