RSS

Kim Regasa

17 May

kim

Naam: Kim

Liedje:  Ik ben verliefd

Woonplaats: Leerbroek

Geboortedatum: 21 oktober 2000

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?

Ik doe mee met het Junior Songfestival om meer ervaring op te doen, omdat ik graag zanger wil worden.

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?

Mijn hobby’s zijn: zingen, tennissen en soms voetballen. Soms ga ik in het weekend zingen of op visite, vrijdagavond ga ik tennissen en vaak slaap ik lekker uit.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?

Joël Lobato.

Wie is jouw grootste fan?

Natuurlijk zijn mijn ouders fan van mij, maar ik denk dat mijn opa mijn grootste fan is.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat de vervelendste?

De vaatwas uitruimen vind ik heel vervelend en mee helpen met koken vind ik het leukste.

Heb je een verslaving of gekke gewoonte?

Ik zing erg veel en ik eet vaak met mijn handen.

kim

kimkim1

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/fotos.aspx?set=72157634065284941

891024

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/fotos.aspx?set=72157634704677934

 
Leave a comment

Posted by on May 17, 2013 in 2013 Kim

 

Leave a Reply

 
