RSS

Giorgio Sanches

17 May

Giorgio

Naam: Giorgio

Liedje: Jouw bericht

Woonplaats: Amsterdam

Geboortedatum: 24 december 1998

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?

Om (nog, hihi) beter te leren zingen en dansen en performen, omdat je dat bij het Junior Songfestival wel allemaal wordt bijgebracht.

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?

Mijn hobby’s zijn voetballen, zingen en acteren. In het weekend op zondag speel ik altijd een voetbalwedstrijd.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?

Joel Lobato natuurlijk en ook Alessandro!

Wie is jouw grootste fan?

Dat is mijn moeder, maar ook meisjes van twitter en instagram zijn een beetje fan van mij.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat de vervelendste?

Het leukste vind ik de tafel dekken en soms ook koken. En het vervelendste vind ik stofzuigen en de vaatwasser in of uitruimen bah!

Heb je een verslaving of gekke gewoonte?

Nee geen verslaving en eigenlijk ook geen gekke gewoonte, maar als ik toch wel eentje moet noemen; ik zeg best wel vaak ehhhhm!!!

giorgio

giorgio1giorgiogiorgio2

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/fotos.aspx?set=72157634065284941

30

http://avro.nl/juniorsongfestival/galerij/fotos.aspx?set=72157634704677934

 
Leave a comment

Posted by on May 17, 2013 in 2013 Giorgio

 

Leave a Reply

 
