RSS

Alessandro Wempe

29 Apr

ales1

Naam: Alessandro
Liedje: Una chica especial
Woonplaats: Zaandam
Geboortedatum: 19 augustus 1998

Waarom doe je mee met het Junior Songfestival?

Ik kijk het al een aantal jaren en vind het erg leuk. Ik houd van muziek maken en hoop op deze manier een heleboel bij te leren en ervaring op te doen.

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?

Muziek maken, voetballen, spelen met mijn hond , met vrienden afspreken, computeren. Op zaterdag heb ik meestal een voetbalwedstijd. En op zondag ga ik soms weg met mijn ouders, maar ik ben ook vaak gewoon thuis.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?

Mano.

Wie is jouw grootste fan?

Mijn ouders en mijn zusje zijn mijn grootste fans.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat het vervelendste?

Het leukste vind ik de hond uitlaten en het vervelendste mijn kamer opruimen.

Heb je een verslaving of gekke gewoonte?

Ik ben gek op spelen en knuffelen met mijn hond!

jsf12_finalist_alessandro_medium

 
6 Comments

Posted by on April 29, 2012 in 2012 Alessandro

 

6 responses to “Alessandro Wempe

  1. Sharidaa.

    September 29, 2012 at 5:49 pm

    Hihih, hij is zo knaapp!.
    en zoo leukk!
    en zoo CUTEE! .
    hiih wat is zn msn?:$
    lovee.x

     
  2. melissa

    October 20, 2012 at 3:37 pm

    hij is zo leuk een zo schattig ik zou hem in het echt willen zien of voor mij aan het optreden zijn

     
  3. Daphne

    November 5, 2012 at 3:40 pm

    Heey alesandro ik ben egt een grote fan en zou graag met jou eens op de foto willen gaan en ik wil graag een handtekening en ik ben een nicht van een vriend van jou !!

     
  4. nameera

    December 5, 2012 at 12:16 pm

    ik vind hem lekker en hij is hottttttttttttttttt

     
  5. Aleyna

    December 7, 2012 at 8:41 pm

    Hij is zoo knap ik zou je in het echt willen zien ALESSANDRO IK BEN EEN GROTE FAN VAN JOU JE BENT DE BESTEE!!!!!!!!!!!!!

     
  6. Aleyna

    December 7, 2012 at 8:44 pm

    Je bent zoo KNAP Ik zou je in het echt willen zien ALESSANDRO IK BEN EEN GROTE FAN VAN JE ALESSANDRO IS DE BESTE

     

Leave a Reply

 
