RSS

Regionale auditie

10 Mar

De lijst met kandidaten die door zijn naar de regionale audities van het Junior Songfestival zijn bekend! Bekijk hieronder de lijst.

Denise: Music is my life
Lisa: Bladiebla
Shannon: I don’t wanna go to bed
Denise: Jezelf zijn vandaag
Melissa: Have a nice holiday
Zoë: Betoverd door je lach
Kim: Digidoe
Lotte: Zingen is wat ik doe
Britt: Verliefd
Selene & Julie: Wat trek ik aan
Iris: National treasure
Lonneke: Ik doe wat ik zelf wil
Laura: Valentijn / For a better world / Dromen mogen er altijd zijn
Marita: Mijn nummer een
Kimberley: Ready, set, go!
Eline: Alles voor de show
Gentle: I miss you
Ella: Bewegen
Eva: Fiesta
Tessa: Fairytale
Hugo: Als het weekend is
Sebastiaan: Chillen
Rick: Voor jou is dit lied
Max: Lekker lui
Louis: Ik kan het je niet zeggen
Sebastiaan: Nieuwe mix
Loxefs, Britt & Ebony: Wonderful life
Eaman & Frederique: Just say Saturday
Amber & Kim: Wij zijn BFF’s
Nils, Daan, Owen & Rein: Stop the time
Lynn & Veerle: Droom niet van morgen
Jade & Sherilyn: Joy
Djavan & Julia: Wij zijn vrienden voor elkaar
Rosa: De wens
Iza Bo: Power to the flower
Luna: Droomvlucht
Isabel: Morgen is het vakantie
Tiara: Zo verliefd
Koosje: Podium diva
Isaiah: Chicky Boem
Tyra: Als ik maar stralen kan
Isa: Ik wil een aifoon
Lois: Impossible love
Jessie: Laat mij nog maar even dromen
Sophie: Niemand
Els: Little diva
Jana Eline: Kijk eens naar mij
Maren: Ik wil zo graag volwassen zijn
Anne: Misschien
Melle: Dromen
Ahmed: Ach Marijke
Dioni: Ik wil jou
Selfried: Het leven
Christian: Stop die act
Daan: Ik volg jou
Paddy & Britt: Welk beroep?
Joysi & Fabiënne: HOLIDAY
Noura, Luca, Stephanie, Zoë, Fabiënne & Joysi: The Rocking Angels
Singè & Yasmin: ZomerZon!
Afke, Mirte & Silke: The 4 seasons
Gingerro, Randy & Khalil: Zo fresh
Gina & Quinten: Voel de beat
Wiet, Ivana & Tos: Weekend voor jou
Alanis & Meau: Highschool
Mirte: Shoppen in de stad
Noa: Noa
Femke: Zomerzon
Myrthe: Wat is nou houden van?
Louise: Yeah-eh
Abigail: Je bent te laat
Melissa: Mijn kamer / Heb jij het nu wel naar je zin / Over de oceaan / Mijn allergrootste wens
Pamela: Ik geloof in mijn dromen
Esmee: Zolang je maar blijft dromen / Zie je me wel staan / Ik krijg nooit spijt
Brittany: U & ME forever and ever
Kim: What to do
Daphne Laureen: This is mine fantasy
Serena: Muziek is
Shirley: Ik ben er voor jou
Amy: Heart is going boom boom / Your own day
Dominique: Mijn hart is bij jou
Larissa: Ga los op de beat
Lydia: Vrienden voor altijd
Zedi: Ik heb liefde
Gerben: Ik kan het niet meer aan
Jarno: Die blik in je ogen
Erick: Crazy
Rowan: Lach nu het nog kan
Alessandro: Una chica especial
Mirte, Jente & Wiesje: Iedereen bijzonder
Merel & Ambra: Make a choice
Yoanique & Yannick: Toen ik je tegen kwam
Meike & Esmee: Sing sing sing
Rachelle & Romy: Don’t bring me down
Louise , Daphne & Cynthia: What do you think you are!

Alanis & Meau

Tos & Wiet

Dioni

 

 

 
Leave a comment

Posted by on March 10, 2012 in 2012

 

Leave a Reply

 
