RSS

Yassir Arsalan

16 Jun

Naam: Yassir – Titel liedje: Mijn Lady – Geboortedatum: 07-05-1996

Yassir

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?
Omdat dansen en zingen mijn grote passies zijn.

Waar gaat je liedje over?
Het gaat over echte liefde van een jongen voor een meisje.

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?
Mijn hobby’s zijn dansen en zingen en hockey, op zaterdag hockey ik en op zondag dans ik altijd met een groep vrienden van me.

Doe je aan sport? Zo ja, welke sport?
Hockey en dansen.

Wie is je favoriete artiest?
Diverse artiesten, ik hou van het genre R&B en HipHop.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?
Nigel & Renaldo en Ralf.

Wie is jouw grootste fan?
Mijn Moeder.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat het vervelendste?
Het vervelendste klusje is opruimen, het minst erge vind ik de vaatwasser uitruimen.

Wat wil je later worden?
Artiest of Zelfstandig Ondernemer.

Waar droom je van?
Om later een grote bekende artiest te worden.

Yassir

 
Leave a comment

Posted by on June 16, 2011 in 2011 Yassir

 

Leave a Reply

 
