RSS

Sera van der Vijver

16 Jun

Naam: Sera – Titel liedje: Never give up – Geboortedatum: 07-07-2000

Sera

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?
Ik droom ervan om zangeres of musicalster te worden. Ik hou van muziek, zingen en dansen en ik geniet er van als ik op het podium voor mensen op kan treden.

Waar gaat je liedje over?
‘Never give up’ gaat over al mijn hobby’s. Ik heb het er altijd heel druk mee, want ik doe en wil een beetje veel (zingen, dwarsfluitles, dansles, paardrijdenx85). Dus we vliegen altijd van hot naar her, maar ik wil het ook niet missen, want het is zo leuk. Dus ik ga ervoor en dan lukt het ook allemaal.

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?
Zingen en liedjes schrijven, dansen, dwarsfluit spelen, paardrijden en m’n konijnen (ik begon met 2, nu hebbebn we er 12!🙂 ) In het weekend heb ik dansles. Ook moeten de konijnenhokken schoon gemaakt worden en spreek ik af met vriendinnen. 1 keer in de maand zing ik met een bandje in de kerk, bij de kleuterdienst, voor meer dan 100 kleuters.

Doe je aan sport? Zo ja, welke sport?
Paardrijden en dansen.

Wie is je favoriete artiest?
Rachael Lampa

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?
Melissa, Senna en Anna, en natuurlijk Rosa!!!

Wie is jouw grootste fan?
M’n opa.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat het vervelendste?
De afwasmachine uitruimen en de tafel dekken vind ik leuk. Dat doe ik elke ochtend. Het vervelendste klusje is op dit moment de konijnehokken. Omdat we nu allemaal jongen hebben, is dat heel veel werk. Als die binnenkort weg zijn, wordt het weer makkelijker.

Wat wil je later worden?
Musicalster of zangeres. In een film spelen lijkt me ook wel leuk.

Waar droom je van?

Om te kunnen vliegen! En om naar Armenië te gaan

Sera

 
Leave a comment

Posted by on June 16, 2011 in 2011 Sera

 

Leave a Reply

 
