RSS

Lidewei Loot

16 Jun

Naam: Lidewei – Titel liedje: Dit is wat ik wil – Geboortedatum: 03-03-1999

Lidewei

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?
Het lijkt me super leuk om het Junior Songfestival mee te maken in de halve finale. Ook hou ik veel van zingen en dansen en bij het Junior Songfestival kan ik dit goed laten zien.

Waar gaat je liedje over?
Het liedje gaat over dat je moet doen wat je wilt en moet genieten van het leven.

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?
Mijn hobby’s zijn : zingen, dansen, toneel spelen en viool spelen. Mijn weekend ziet er gewoon uit. Soms logeer ik bij mijn vriendin. Ook gaan we wel eens naar het strand, een verjaardag enz.

Doe je aan sport? Zo ja, welke sport?
Ik doe nu nog niet aan een sport maar de laatste tijd loop ik vaak hard samen met mijn vader. Ik zit er soms aan te denken om op voetbal te gaan.

Wie is je favoriete artiest?
Ik heb niet één favoriete artiest. Ik vind veel zangers en zangeressen heel erg goed. Mijn voorkeur gaat wel uit naar Engelstalige liedjes zoals Caro Emerald, Lady Gaga enz.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?
Ik kan niet kiezen tussen alle finalisten van de voorgaande jaren.

Wie is jouw grootste fan?
Mijn moeder zegt altijd dat ze mijn grootste fan is! Maar mijn hele familie is altijd trots op mij.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat het vervelendste?
Er is niet echt een klusje thuis wat ik leuk vind maar het vervelendste klusje is toch echt afdrogen! We zitten de laatste tijd namelijk zonder vaatwasser dus moeten we de afwas zelf doen.

Wat wil je later worden?
Zangeres, musicalster of allebei. Iets in de muziekwereld.

Waar droom je van?
Dat ik in de finale van het Junior Songfestival kom.

Lidewei

 
Leave a comment

Posted by on June 16, 2011 in 2011 Lidewei

 

Leave a Reply

 
