RSS

JuNme

16 Jun

Naam: June Carmiggelt, Nikki Veltkamp & Merijn Mooijman – Titel liedje: Magie – Geboortedatum: June: 22-01-1999, Nikki: 12-2-2000, Merijn:15-10-1999

Junme

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?
June: Ik doe mee omdat, ik heel erg van zingen hou en ik wilde ook gewoon een keer meedoen. En omdat ik Junior songfestival ook al heel lang leuk vind.
Nikki: Omdat ik van zingen hou en een keer wilde mee doen.
Merijn: Omdat ik erg van zingen en dansen hou en omdat ik het na Kinderen voor Kinderen leuk vind om hier aan mee te doen.

Waar gaat je liedje over?
June: Ons liedje gaat over magie, goochelen.
Nikki: Magie.
Merijn: Ons liedje gaat over magie en wat je allemaal in de wereld van magie kunt beleven.

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?
June: Mijn hobby’s zijn zingen, dansen, gitaar en softbal. In het weekend speel ik in het zomer seizoen softbal wedstrijden en spreek ik vaak met mijn vriendinnen af.
Nikki: Ik luister elke dag suuuuuuupeeeeer veel muziek!!! En ik zing natuurlijk heel veel en dans. In het weekend spreek ik veel af met mijn vriendinnen en ga ik vaak mee naar mijn moeders werk.
Merijn: Mijn hobby’s zijn zingen, gitaar spelen, acteren en dansen. Als ik niet aan het oefenen ben in het weekend, dan ben ik buiten aan het skateboarden.

Doe je aan sport? Zo ja, welke sport?
June: Ik zit al 4 jaar op softbal bij de Amsterdamse club OVVO.
Nikki: Ja dansen.
Merijn: Ja, zwemmen.

Wie is je favoriete artiest?
June: Justin Bieber, Katy Perry, Liedjes van de serie Glee, Rihanna, Lady Gaga, en nog veel meer.
Nikki: Katy Perry,Justin Bieber, Madonna, De muziek van de serie Glee, Rihanna en John Mayer.
Merijn: Justin Bieber, John Mayer, Mika en Eminem.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?
June: Klaartje & Nicky en Cleo.
Nikki: Lisa,Amy & Shelley.
Merijn: Zanna (Zeg mijn wereld)

Wie is jouw grootste fan?
June: Mijn vader, moeder en mijn zus Sue steunen mij altijd bij mijn zingen, dansen (optreden) en tijdens softball ook.
Nikki: Mijn oom David.
Merijn: Mijn neefje David (en mijn ouders natuurlijk).

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat het vervelendste?
June: Het leukste: helpen met koken. Het stomste: de afwas inruimen.
Nikki: Het leukste: dweilen. Het vervelendste: afruimen.
Merijn: Het leukste: auto wassen. Het vervelendste: stofzuigen!

Wat wil je later worden?
June: Dat weet ik nog nietx85
Nikki: Weet ik nog niet zo goed maar…ik denk zangeres.
Merijn: Zanger en acteur.

Waar droom je van?
June: BEROEMD WORDEN!
Nikki: Beroemd worden!!!!
Merijn: Grote optredens in volle zalen.

Junme

 
Leave a comment

Posted by on June 16, 2011 in 2011 JuNme

 

Leave a Reply

 
