RSS

Joël Lobato

16 Jun

Naam: Joël – Titel liedje: Ik denk aan jou – Geboortedatum: 04-09-1999

Joel

Waarom doe je mee aan het AVRO Junior Songfestival?
Ik volg de show al vanaf 2004 en ik vind het echt heeeeeel leuk! Toen dacht ik: ‘waarom doe ik er zelf dan niet aan mee?’ Dit liedje schreef ik niet voor het junior songfestival maar in het algemeen. En later dacht ik: ‘dan stuur ik deze wel in’!

Waar gaat je liedje over?
Mijn liedje gaat over een meisje waar ik de hele tijd aan denk. Ik denk zoveel aan haar dat ik niet let op wat er allemaal om mij heen gebeurt.

Wat zijn je hobby’s?
Mijn allergrootste hobby is natuurlijk zingen! Ik zing elke dag. Ik sta met zingen op, ik zing tijdens het douchen, ik zing op de fiets (nogal hard want mensen kijken me soms echt heel raar aan), ik zing tijdens het poepen, ik zing overal! Noem maar op.

Doe je aan sport?
Ik heb op breakdance gezeten en ik ga nu op basketbal.

Wie is je favoriete artiest?
Bruno Mars! Ik zing heel vaak zijn liedjes. Ik heb ook zijn cd. De bonus cd zelfs! En Alain Clark! Ik ben naar zijn concert geweest en toen mocht ik met hem een stukje zingen!

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?
Nigel-Radar uit 2006. Klaartje en Nicky-Hij is een kei uit 2004. Cleo-Ik lijk zo op een jongen uit 2005.

Wie is jouw grootste fan?
Mijn ouders, mijn zus en mijn vriendinnetje Isa.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat het vervelendste?
Klusjes zijn toch nooit leuk? Haha. Maar als ik moet kiezen. Vervelendste: tafel afruimen en alles in de vaatwasser zetten. Leukste: kamer opruimen, want dan kom je weer oude/leuke troep tegen!

Wat wil je later worden?
Sowieso, iets in de muziek of iets op TV, bv. een programma presenteren.

Waar droom je van?
Dat ik een hele bekende zanger word en dat de hele wereld mij kent, dat ik per dag miljoenen fanmails heb en dat ik over straat allemaal handtekeningen uit mag delen.

Joel

 
Leave a comment

Posted by on June 16, 2011 in 2011 Joël

 

Leave a Reply

 
