RSS

Voorzingdag 2011

28 Apr

De volgende kinderen mogen op 8 mei hun liedje komen zingen op de voorzingdag 2011.

Shebecca Shebecca Acheampong; Zingen
Yassir Yassir Arsalan; Mijn Lady
Maral carmen Carmen van Asperen en Maral van der Spek; Samen
Abygayl Abygayl Bakboord; I’m living to a dream
Noah louise Noah Louise Celik; Twitterqueen 
Sam Degens; Dromen
Sanya Dikkema en Anne Fleur van Eeken; Ik ben getikt!
Daan van Dreumel; Mijn dag
Sol Sol van Doorn; Dreammachine
Britt Eberson; Onzichtbaar
Laura Laura van den Elzen; For a better world
Amber Amber van den Elzen; Phantasy (sprookje)
Amber laura Laura en Amber van den Elzen; Spiegelbeeld
Christian Christian Fato; Laten we gaan feesten
Kyara Kyara Geerman; Rock chic
Polle Polle van Genechten; Music in my heart
Nigel Nigel Gerritsen; Weekend
Bill Groenewoud; Ik heb zin in vakantie
Diana Gyebi; Hip Hop Diana
Mick Mick van Haaren; Alles
Luna! Luna Heijdendael; De vier seizoenen
Marit tom Marit en Tom van der Hor; Dit dat die
Sam Sam Hutten; Geniet van het leven
Dioni Dioni Jurado; Ik wil jou
Linde Linde Kersbergen; Ik geef nooit op
Sterre Sterre van Klaveren; Feest!
Dana Dana Kloos; Mission Impossible
Emerence Emerance Kniestedt; Vragen
Kim! Kim de Koning; Digi-doe
Jasmijn luna maan babette Yasmin Kooren en Luna van Vleuten en Maan de Steewinkel en Babette Hageman; Deja vu
Mitchel Mitchel van der Laan; Smoesje klaar
Joyce dana Joyce van der Lee en Dana Koppes; De Swing
Elissa Lie-Kwie-Sjoe; Iedere traan
Joel Joel Lobato; Ik denk aan jou
Ella Ella van Loo; Bewegen
Lidewei Lidewei Loot; Dit is wat ik wil
Katrina Katrina Manaog; a popstar I wanna be
Esmee Esmee Mardjan; Vrolijk
Britt Meijer; Wahroonga
Krista puck Krista Meijer en Puck Peters; Be happy!
Femke Femke Meines; Geen tijd
Marc Molenaar; Volendam/Milkshake/De wereld zijn wij/Zij heeft het/Rockstar/Ik heb het
Maud yasmin jean-luc Maud van Montfort en Yasmin Maas en Jean-Luc Maas; Candy candy
Julia Nijkamp; Ruzie
Lisa Lisa Onuoha; Forever en niet te breken / Mijn drukke leven
Romy Romy Oskam; Denk positief
Jurre Jurre Otto; Vrij als een vogel
Matylda Matylda Owsiejko; Mijn zusje Melanie
Jeske imke Jeske Pfundt en Imke Rokers; Bloody Blunder / Leef! 
Denise Pippel; He Hallo!
Catoo Catoo Post; Home sweet home
Sebastiaan Sebastiaan Reddering; Chillen
Melissa Melissa Scherpen; Heb jij het nu wel naar je zin
Luna Luna Schwirtz; Stop de tijd
Christian Sebazungu en Choe  Alisha; Over en uit
Vivienne Vivixc3xabnne Sluman; Mijn geld is op
Tijn Tijn Smits; Jongen van 11
Larissa thijs Thijs Snoek en Larissa Weilemann; Ga los op de beat
Ivana Ivana Stamenkovits; Hoe zou het zijn
Lotte Lotte Theuwis; Verliefd
Pien Pien Tolhuisen; Hebbe, Hebbe, Hebbe…
Rachel Rachel Traets; Ik ben een puber
Jessie valerie Valerie Tuin en Jessie Heemskerk; Laat mij maar dromen
June merijn nikki Nikki Veltkamp en June Carmiggelt en Merijn Mooijman; Magie
Donna liselotte Donna Venderbosch en Liselotte Glerum; Bff 
Kim Kim Verkaik; Never give up
Anna Luna Verschuren; Samen met jou!
Sera Sera van der Vijver; Never give up/Kind van de zee
Kaj Kaj Voort van der; 100%
Gabbi Gabbi van Waveren; Mijn droom
Amy Amy van der Wel; Your own day
Alessandro Alessandro Wempe; My girl
Anne koos Annekoos Wieman; Gelijk
Sophie eloe Eloe van der Wind en Sophie Moll; Als ik in zijn ogen kijk
Shannon Shannon Wouters; I don’t wanna go to bed
Fons michelle Fons van Ulzen en Michelle van der Meulen; Ga niet alleen!
Lindy Lindy Zimmer; Gelijke kansen

De wildcard winnaars zijn:

Tessa Tessa   Stop

Carlijn philippine Philippine & Carlijn   Crazy!

 
Leave a comment

Posted by on April 28, 2011 in 2011

 

Leave a Reply

 
