RSS

Live shows

13 Aug

Ook dit jaar zijn er weer drie live shows. Twee halve finales en een finale.

In de 1e halve finale treden op: (18 september)

Phoebe stijn de wereld is van ons allemaal
Phoebe & Stijn   De wereld is van ons allemaal

Rosa vrij als een vogel
Rosa   Vrij als een vogel

Caylee welkom in mijn leven
Caylee   Welkom in mijn leven

Donny showbizz
Donny   Showbizz

In de 2e halve finale treden op: (25 september)

Darcey energie
Darcey   Energie

Pip merel quinty you tell me
Pip, Merel & Quinty   You tell me

Mano ga niet meer weg
Mano   Ga niet meer weg

Senna anna my family
Senna & Anna   My family

Foto's; www.juniorsongfestival.avro.nl

De finale is op zaterdag 2 oktober.

   

 
1 Comment

Posted by on August 13, 2010 in 2010

 

One response to “Live shows

  1. Mariska

    August 18, 2010 at 11:47 am

    Heel veel succes allemaal tijdens de Halve finale!

    (Ps. neem ook eens een kijkje op mijn website http://fanvanjsf.nl.tt )

     

Leave a Reply

 
