RSS

Auditieronde in het theater

22 May

16 mei was de laatste auditieronde. Deze vond plaats in het theater. Over een tijdje zal bekend worden welke 10 finalisten te zien zullen zijn in de live shows.

Tom_marit_dit_dat_die Sophie_jij Simone_showbizzz Sera_laat_het_zien Senna_anna_familie Sanne_make_a_choice Rosa_vrij_als_een_vogel Pip_merel_quinty_you_tell_me Phoebe_steijn_de_wereld_is_van_ons Paolo_ik_ben_zo_hyper Nina_emily_wat_moet_ik_aan Naomi_doe_nou_maar_gewoon Marc_rock_en_roll_school Maral_quinty_geen_tijd_voor_andere_ Mano_ga_niet_meer_weg Lynn_kletsen Lucas_stefan_tussen_jou_en_mij Lotte_hallo_maan Lidewei_vriendinnen Laura_over Laura_ik_ben_hyper_de_pieper Kim_love_love Kim_geef_niet_op Joelle_verliefd Jelle_this_is_my_moment Gaby_rakim_joy Donny_showbizz Darcey_energie Daan_mijn_dag Caylee_welkom_in_mijn_leven Annekoos_vriendschap Anna_luna_droom

Deze kandidaten waren te zien in het theater:

Tom & Marit, Sophie, Simone, Sera, Senna & Anna, Sanne, Rose, Pip & Merel & Quinty, Phoebe & Steijn, Paolo, Nina & Emily, Naomi, Marc, Maral & Quinty, Mano, Lynn, Lucas & Stefan, Lotte, Lidewei, Laura E, Laura vdE, Kim V, Kim H, Joxc3xablle, Jelle, Gaby & Rakim, Donny, Darcey, Daan, Caylee, Annekoos, Anna Luna. 

 
Leave a comment

Posted by on May 22, 2010 in 2010

 

Leave a Reply

 
