RSS

Auditieronde

14 May

Op zondag 9 mei was de voorzingdag. De volgende kandidaten zijn door naar de auditieronde:

Lotte Lotte Theuwis (12) Hallo Maan

Marc Marc Molenaar (12) Rock en Roll school

Rosa Rosa van der Vijver (14) Vrij als een vogen

Kim_v Kim Verkaik (13) L.O.V.E. love

Tom_marit Tom van der Hor (13) & Marit (10) Dit, dat, die

Annekoos Annekoos Wieman (11) Vriendschap

Anna_luna Anna Luna Verschuuren (13) Droom

Mano Mano Hetha (12) Ga niet meer weg

Senna_anna Senna Sitalsing (10) & Anna (10) Familie

Paolo Paolo Smalhout (12) Ik ben zo hyper

Nina Nina (12) Wat moet ik aan?

Lucas_stefan Lucas van Arnhem (13) & Stefan (11) Tussen jou en mij

Laura_e Laura Eshuis (15) Over

Joelle Joxc3xablle Francis (10) Verliefd

Pip_merel_quinty Pip Peters (10) & Merel van Eldik (13) & Quinty Schier (13) You tell me

Maral_quinty Maral van der Spek (12) & Quinty Stok (12) Geen tijd voor andere dingen

Sanne Sanne van Hoek (14) Make a choice

Sophie Sophie Kerkhof (14) Jij

Lynn Lynn Wientjes (11) Kletsen

Caylee Caylee Nielen (13) Welkom in mijn leven

Darcey Roosenboom (14) Energie

Daan Daan van Dreumel (11) Mijn dag

Jelle Jelle Beuger (13) This is my moment

Sera_aron Sera van der Vijver (9) & Aron (12) Laat het zien

Gaby_rakim Gaby van der Meer (12) & Rakim (12) Joy

Kim_h Kim Hulshoff (12) Geef niet op

Donny_simone Donny de Koning (11) & Simone (15) Showbizz

Laura_vde Laura van den Elzen (12) Ik ben zo hieper de pieper

Phoebe_steijn Phoebe de Beer (10) & Steijn (13) De wereld is van ons

Lidewei Lidewei Loot (11) Vriendinnen

Naomi_2 Naomi (10) Doe nou maar gewoon (wildcart)

 
1 Comment

Posted by on May 14, 2010 in 2010

 

One response to “Auditieronde

  1. Teressa

    December 10, 2010 at 11:50 am

    Rosa is vet goed!!!

     

Leave a Reply

 
