RSS

Voorzingdag 2010

29 Apr

9 mei is het zover de voorzingdag van het junior songfestival 2010. De kandidaten voor de voorzingdag zijn bekent. Dit zijn ze:

Bakker, Lonneke; Ssst
Berendsen, Anouk; Veld van dromen
Beuger, Jelle; This is my moment
Boer, Job; Ik ben dan toch gevonden
Boot, Davina; Jouw leven
Borggreve, Berber; De liefdesbrug
Brekhof, Britt; Sterren
Brinkman, Minke; Vliegen
Chergui, Souhaila; Shoppen
de Beer, Phoebe; De wereld is van ons allemaal
de Brum, Nathalie; Gewoon Verliefd
de Kock van Leeuwen, Charlotte; Kom met ons mee
de Koning, Donny; Showbizz
den Houting, Dominique; Die ene vriend
Dijkhorst, Rachel; Als ik rijk zou zijn
Eid, Elysa; Party met me mee
Eshuis, Laura; Happy End / Over
Francis, Joxc3xablle; Verliefd
Hetha, Mano; Ga niet meer weg
Hulshoff, Kim; Geef niet op
Jacobs, Anke; Papa
Jansen,  Fleur; Coole Beat Yo!
Kerkhof, Sophie; Vrij
Kloos, Dana; Zo kom ik te laat
Koster, Carmen; Verliefd
Kraaijenveld, Vivian; Banjer in mijn Dromen
Lambooy, Benno; Bijna dertien
Langeweg, Jaxc3xabl; Tijd
Lankers, Eva; Hier ver vandaan
Leegwater, Malou; De baas van het podium
Loot, Lidewei; Vriendinnen
Maas, Yasmin; Ik wou dat je wist
Mans, Janis; Dans is wat we willen
Meijer; Krista; Stoer!
Meisters, Luca; Leef met een lach
Mineur, Jet; Vrijheid
Molenaar, Marc; Rock and Roll School
Nielen, Caylee; Welkom in mijn leven
Peters, Pip; You tell Me
Peters, Melissa; Kant en klaar
Provoost, Isabel; Leef je leven
Raaijmakers, Lieke; Liefdesverdriet / Mijn hoofd bij jou in de wolken
Rokers, Imke; Bloody Blunder
Roosenboom, Darcey; Energie (brandstof voor mijn leven)
Scherpen, Melissa; Mijn kamer
Schot, Elvera; Betere wereld
Sherif, Moeodie; Iedereen heeft problemen
Sitalsing, Senna; Familie
Smalhout, Paolo; Ik ben zo hyper
Smits, Ellen; Vriendinnen
Stouten, Elmer; Ik ben ik
Stremmelaar, Lisa; Als dat mag?
Sumter,  Reninchia; Het is uit
Sweeb,Precious Princess;Stop, hou op!
Tempelman,Mariam;Smoorverliefd
Ten Brink,Suus;But I do love you
Ter Burg,Joost;Strijd, beterxe2x80xa6.
Theuwis,Lotte;Hallo Maan
van Arnhem,Lucas;Tussen jou en mij
Van Beek,Jeanine;Superster
van den Elzen,Laura;Zon, Zee, Strand en Duinen / Ik ben hieper de pieper /Begin bij jezelf
van der Hor,Tom;dit,dat,die
van der Meer,Gaby;Joy
van der Spek,Maral;Geen tijd voor andere dingen
van der Tas,Willemijn;Roel en mijn gevoel
van der Vijver,Rosa;Vrij als een vogel
van der Vijver,Sera;Laat het zien
van der Wel,Amy;Idee?
van der Zwan, Mirjam; de laatst keer
van Dreumel, Daan; Mijn dag
van Hesteren, Fransje; Sinds ik jou ken
van Hoek, Sanne; Make a choice
van London, Nairobi; Vriendschap
van Zetten, Emily; wat moet ik aan?
Veenendaal, Lisanne; Doof voor je hart
Veenstra, Daisy; Hartendief
Veld, Silke; Met jou erbij
Verkaik, Kim; L.O.V.E. Love
Verschuuren, Anna Luna; Droom
Volkers, Fabiola; Ik wil alles weten
Vrencken, Inge; Uit jezelf
Walker, Shenifa; S.O.S
Wieman, Annekoos; Vriendschap
Wientjes, Lynn; Kletsen
Wijnberg, Pimm; Anders!
Willemsen, Marissa; Niet voor mij / 100% jezelf

Vivian_kraaijeveld Pip_peters Paolo_smalhout Maral_van_der_spek Jet_mineur Donny_de_koning Darcey_roosenboom Dana_kloos Britt_brekhof

 
1 Comment

Posted by on April 29, 2010 in 2010

 

One response to “Voorzingdag 2010

  1. j*nnttt

    May 2, 2010 at 3:26 pm

    Lynn wientjes zie ik ook in de lijst staan. Is zij niet dat meisje die dit jaar ook met kinderen voor kinderen songfestival mee deed?

     

Leave a Reply

 
