RSS

Voorzingdag

28 Apr

De volgende kinderen mogen meedoen aan de voorzingdag van het junior songfestival 2009.

anne van pinxteren, rust
sanne van hoek, hobby’s…
bodil hoekzema, kim molenaar en jet van tongerloo, tijd-tijd-tijd
ralf mackenbach, click clack
kylie v/d bergh, hoofdrol in je leven
fxc3xa9 rigter, heleen andriessen en lotte marijnissen, ik ben ik
chanel strijdhaftig, dom
nikki van broekhoven, elke nacht
jimmy davies, ik mis jou
job boer, hou je echt zoveel van mij?
amy van der wel en demi wind, dromenjacht
ndedi van der veen, als ik nou alles had
eva lugtenberg, gevangen in je hart
nino van dijk, in de ogen van een kind
shannon fliers, showtime
carlijn andriessen en merle verseef, verboden toegang
anna van der velde, samen
mira linssen, met jou
maxime de wit, mijn droom
yentel van hemert, ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas
denise holthuis, als ik later groot ben
iris feijen, ik wil blij zijn
bram bos, ik wil rocken!
thymo ter doest, ja of nee
eva lankers, waarom?
renee veraa, bijzonder
kim hulshoff, geef niet op
yenny luu, liefde bestaat
raigny jozephia, verliefd
anna verschuuren, 100 dingen
lara gijbels en lola vogels, ik zal er voor je zijn
nienke van der neut, altijd weer datzelfde gevoel
marloes van der meer, zie mij niet als een kind
max brunt en malena den harink, zingen dansen springen
imke steentjes, lach elke dag
jaxc3xabl langeweg, vrienden
sharon hulzebos, deze vlucht
yasmijn kooren, leef!
bente nanayakkara en kyranni worang, best friends forever
naomi pos en rowan duchatenier, waar ben je?
jonas van kappel, het is de natuur
lotta hemmer, laura spies, esmee oort en anne hemmer, el verano
zoey kalbvleesch en dieuwertje hoes, geen tijd voor school
mariah alblas, mijn dromen
christian sebazungu, het is voorbij
sophie van hoorn, hey
joyce van beek, hoop
sharonne stolwijk, quinty meyer en maxime plevier, vriendschap
cheyenne boermans en mayleen schoenmaker, druk
caylee nielen, welkom in mijn leven
nairobi van londen, zonder geld ben je ook gelukkig
jossie van dongen, onmacht
rody le en meilute dijkhuizen, radeloos
imke rokers, weet wat je wil
eva neggers, yes we can!
jeske pfundt, alsmaar later
fenna de lang, oh boy
charifa zaun, blijf zoals je bent
krista meijer en puck peters, vlinders?
elisa zondervan, mijn eigen gang
nienke jacobs en anke jacobs, zusjes
arletta boland, laat mij nou maar
eva dekker, zonder jou
yassir arsalan, respect!
anne boijmans, gewoon geluk
denise drijver, keerpunt
myrthe van der heijden, duizend vragen
isaura kuyt, dit is mijn kans
irene bienefelt, je leeft gewoon
savine labouchere, niet alles gaat vanzelf
mellanie drevensek en linda van der vliet, hartendief
ivah feurich, nooit alleen
jasmijn reijntjes, vers uit de zee
summer bolland merel de zwart en lievemijn meyer swantee, feesten
lukas geelen, vluchteling
minerva bron, andere kinderen / jij
sanne hoek, zing met me mee!
melanie komproe, studeren voor kleren
bo oprinsen en marjolijn verhoeven, luister naar je hart
imahni tsolakis, crazy op jou
isabella van doorne en stephanie ten kate, ver hier vandaan
asjera wattimury, droom
rube tarmidi, jij
amerens jongsma en wilske hager, getekend
emil aliev, gebroken dromen
davina boot, mooie woorden
asha van veen, echte vrienden
selina van ketel, milou van egmond, christel lyengo en juliette vogelaar, idool
guido hamminga, de tovenaar
anne koet en marlijn van der mei, geef eens een hand
sharon hulzebos, zeg het maar
camille heutink, jo-anne ludwig, reni kraayenoord, samen staan we sterk
laura van den elzen en lincy braks, het dak eraf
jadey lingen en sophie krabbe, de wereld moet anders zijn
joyce reeser en lili fuhri snetlage, no worries
ensa hendriksen, wat ik voel
zoxc3xab tauran, liefdesleven
lakeisha sariman, soms is het leven zo moeilijk
roos bruinsma, marit bruinsma en lenka boswijk vertrouw op de sterren
laura eshuis, karlijn rietkerk, pieter-mathijs bolt, jasper reitsma en evelijn dijkstra, over

Arletta_boland Savine_labouchere Demi_wind Raigny_jozephia Ralf_mackenbach

 
Leave a comment

Posted by on April 28, 2009 in Nieuws

 

Leave a Reply

 
